loading...
دانلود جدیدترین آهنگ ها
مهدی بازدید : 29 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام سین هفتم :

یه ساله نو یه زندگی یه مهمونی کناره تو چقد قشنگه اینروزا برایه من برایه تو

که ما با هم کنار هم به عشقه هم برایه هم چقد شیرینه لحظه ها برای تو برایه من

چقد شیرینه لحظه ای که دلم با تو میشینه سر یه سفره و دعا میخونه

تشکر میکنیم از همدیگه از اون خدا که مهربونه

چقد شیرینه وقتیکه سین هفت سینو میچینی وقتی تو زندگی خدا میبینی

وقتی با عشق کنار سفره ی دلم میشینی چقد شیرینه , چقد شیرینه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام سین هفتم

♫♫♫♫♫♫

یه ساله نو یه زندگی یه مهمونی کناره تو

چقد قشنگه اینروزا برایه من برایه تو

که ما با هم کنار هم به عشقه هم برایه هم

چقد شیرینه لحظه ها برای تو برایه من

چقد شیرینه لحظه ای که دلم با تو میشینه

سر یه سفره و دعا میخونه

تشکر میکنیم از همدیگه از اون خدا که مهربونه

چقد شیرینه وقتیکه سین هفت سینو میچینی

وقتی تو زندگی خدا میبینی

وقتی با عشق کنار سفره ی دلم میشینی

چقد شیرینه , چقد شیرینه

 

دانلود با کیفیت 320

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود جدیدترین آهنگ ها ارائه برترین ها در این سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 779
  • بازدید کلی : 5,983