loading...
دانلود جدیدترین آهنگ ها
مهدی بازدید : 78 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

متن آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام محدودیت :

واسه دل بریدن از من پی یک بهونه بودی

تو منو زدی شکستی شبی که دیونه بودی

خودت و دیونه کردی که دلم باهات نمونه

من دلم می خوست بمونم تو اون دیونه خونه

برام سنگینه محدودیت از تو منه بی جرم و محکومیت از تو

منه بیچاره محرومین از تو تویی که تو ذهنت ساختی یه دشمن از من

برات آسونه دل کندن از من نموندن از تو هی موندن از من

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام محدودیت

♫♫♫♫♫♫

تو خودت خواب بودی عشقت نمی ذاشت که من بخوابم عزیزم

تو نبودی عشق تو میداد عذابم

تو رو می بخشم با این که می دونم تو بی گناهی

اون نگاه یه اتفاق بود اتفاق می افته گاهی

برام سنگینه محدودیت از تو منه بی جرم و محکومیت از تو

منه بیچاره محرومین از تو تویی که تو ذهنت ساختی یه دشمن از من

برات آسونه دل کندن از من نموندن از تو هی موندن از من

MP3 – 320

Benyamin Bahadori – Mahdoodiat

MP3 – 128

Benyamin Bahadori – Mahdoodiat

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود جدیدترین آهنگ ها ارائه برترین ها در این سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 777
  • بازدید کلی : 5,981