loading...
دانلود جدیدترین آهنگ ها
مهدی بازدید : 39 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

متن آهنگ مهدی یراحی با نام جذابتر :

ترانم روی لبهاته صدامو با خودت داری
همین خوبه که میدونم واسه من وقت میزاری
با موسیقی من گرمی با موسیقی من سردی
چقدر زیبا شدی از وقتی شالت رو عوض کردی
نگاهت میکنم هر بار برام نایاب تر میشی
نگاهت رو که میدزدی ازم جذابتر میشی
چقدر خوبه که مغروری چقدر خوبه که آرومی
کنار این همه جذابیت اینقدر خانومی
چقدر خوبه که میدونم تو هم دلتنگ من میشی
تو داری خالق زیباترین آهنگ من میشی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ مهدی یراحی با نام جذابتر

♫♫♫♫♫♫
ترانم روی لبهاته صدامو با خودت داری
همین خوبه که میدونم واسه من وقت میزاری
با موسیقی من گرمی با موسیقی من سردی
چقدر زیبا شدی از وقتی شالت رو عوض کردی
نگاهت میکنم هر بار برام نایاب تر میشی
نگاهت رو که میدزدی ازم جذابتر میشی
چقدر خوبه که مغروری چقدر خوبه که آرومی
کنار این همه جذابیت اینقدر خانومی
چقدر خوبه که میدونم تو هم دلتنگ من میشی
تو داری خالق زیباترین آهنگ من میشی
ترانم روی لبهاته صدامو با خودت داری

 

دانلود با کیفیت 320

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود جدیدترین آهنگ ها ارائه برترین ها در این سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 154
  • بازدید سال : 796
  • بازدید کلی : 6,000