loading...
دانلود جدیدترین آهنگ ها
مهدی بازدید : 49 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

متن آهنگ جدید ماهان بهرام خان بنام ثانیه ها :

ثانیه ها رد شدن از تموم خاطرات ما
منو به خاطر خودت منو ببر توی خاطره ها
رسیدن خط پایان بود رسیدم تا شروع تو
من از راه غروبا شب رسیدم تا طلوع تو
سوال اولم دل بود چراغ عشق روشن شد
شکستنم دادی و لبخند جواب آخره من شد
ثانیه ها رد شدن از تموم خاطرات ما
منو به خاطر خودت ببر توی خاطره ها
ثانیه ها رد شدن از تموم خاطرات ما
منو به خاطر خودت ببر توی خاطره ها

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ماهان بهرام خان بنام ثانیه ها

♫♫♫♫♫♫

من از من پیش میفتم
که این دوریو کم کردم
من از دنیا جلو بودم
رقابت با خودم کردم
چه فرقی میکنه حالا
برنده من بشم یا تو
به تو می بازم این عشقو
به پایان میرسم با تو
ثانیه ها رد شدن از تموم خاطرات ما

منو به خاطر خودت ببر توی خاطره ها
ثانیه ها رد شدن از تموم خاطرات ما
منو به خاطر خودت ببر توی خاطره ها

 

دانلود با کیفیت 320

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود جدیدترین آهنگ ها ارائه برترین ها در این سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 123
  • بازدید سال : 765
  • بازدید کلی : 5,969